Μυρμηγκιές

Οριστική, ανώδυνη θεραπεία, χωρίς σημάδια,
άμεση επιστροφή στην καθημερινότητα

Οι μυρμηγκιές είναι καλοήθεις βλάβες οι οποίες προκαλούνται από τον ιό των ανθρώπινων θηλωμάτων-HPV. Αποτελούν ένα επίμονο πρόβλημα ενώ είναι έντονα μεταδοτικές τόσο σε άλλους όσο και από το ένα σημείο του σώματος σε άλλο.

Οι βλάβες έχουν μορφή ρόδινης σαρκόχρωης βλατίδας και μπορεί να είναι μονήρεις ή πολλαπλές.

ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΖΟΝΤΑΙ ΣΥΝΗΘΩΣ ΟΙ ΜΥΡΜΗΓΚΙΕΣ;

Οι κοινές μυρμηγκιές εντοπίζονται στις ραχιαίες επιφάνειες των χειρών, στα δάκτυλα, γύρω από τους όνυχες, στους αγκώνες, στα γόνατα.

Οι πελματιαίες μυρμηγκιές εμφανίζονται στην περιοχή των ποδιών είναι επώδυνες στην βάδιση και συχνά μπορεί να θεωρηθούν ως κάλοι(τύλοι) .

Οι ομαλές μυρμηγκιές, εμφανίζονται σαν ασυμπτωματικές πολυάριθμες βλάβες κυρίως στην περιοχή του προσώπου.

ΠΩΣ ΜΕΤΑΔΙΔΟΝΤΑΙ ΟΙ ΜΥΡΜΗΓΚΙΕΣ;

Συνήθως μεταδίδονται μετά από δερματική επαφή ιδιαίτερα όταν το δέρμα είναι τραυματισμένο ή υγρό.

ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΤΩΝ ΜΥΡΜΗΓΚΙΩΝ;

Σε περίπτωση ύπαρξης μυρμηγκιών, θα πρέπει να γίνεται άμεσα δερματολογική εξέταση και θεραπεία των βλαβών, όπως και παρακολούθηση μετά την θεραπεία ώστε να μειωθεί ο κίνδυνος μετάδοσης και υποτροπής.

Για την θεραπεία των μυρμηγκιών χρησιμοποιείται στο δερματολογικό μας ιατρείο εξελιγμένο Laser εξάχνωσης Co2 που εξασφαλίζει οριστική και μόνιμη εξάλειψη των μυρμηγκιών χωρίς σημάδια και πόνο, δρώντας στοχευμένα στις βλάβες χωρίς να επηρεάζεται το γύρω δέρμα.

Μετά την εφαρμογή μπορείτε να επιστρέψετε άμεσα στις καθημερινές σας δραστηριότητες.